مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-21فرهنگي

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از شاخص ترین جشنواره های فرهنگی کشور است


مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد با بیان اینکه جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از شاخص ترین جشنواره های فرهنگی کشور است گفت: اجرای نمایش های اجراشده در سطح شهر با حضور باشکوه تماشاگران همراه بود و این نشان از نجابت مردم مریوان دارد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد با بیان اینکه جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از شاخص ترین جشنواره های فرهنگی کشور است گفت: اجرای نمایش های اجراشده در سطح شهر با حضور باشکوه تماشاگران همراه بود و این نشان از نجابت مردم مریوان دارد.

کاظم نظری امروز شنبه (29مهرماه) در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان اظهار کرد: جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از شاخص ترین جشنواره های حال حاضر است و برگزاری باشکوه این رویدادفرهنگی مهم از اولویت های تمام مسئولان استان و کشور است.

وی افزود: این دست از جشنواره ها نیازمند تلاش و همراهی مسئولان است به جهت اینکه جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در دنیا شناخته شده است و باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد هرچند که انصافاً تابه حال اینگونه بوده است.

مدیرکل هنرهای نمایشی تاکید کرد: تداوم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان لازم و ضروری بوده، لذا از اعضای دبیرخانه جشنواره تقاضامندم از امروز کار خود را برای تداوم برگزاری جشنواره در سال آی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از شاخص ترین جشنواره های فرهنگی کشور است

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان از شاخص ترین جشنواره های فرهنگی کشور است