مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 14:412023-10-20اقتصادي

اختصاص 1800 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی مسیل های ایلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام، در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با قدردانی از تلاش های مجموعه اعضای ستاد بحران و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و همچنین فرمانداران در راستای پاکسازی مسیل ها و معابر گفت: ضروری است اجرای اینگونه عملیات ها به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

وی افزود: جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی مسیل ها از مهم ترین راهکارهای مهار سیل، است.

  استاندار ایلام خاطرنشان کرد: همچینین باید بعد از پاکسازی های صورت گرفته نیوجرسی در محل های یاد شده جهت جلوگیری از تخلیه تخلیه مجدد این نخاله ها نصب شود.

بهرام نیا ادامه داد: فرمانداران باید در مدت یک هفته پیش رو اقدامات خود را در این رابطه به صورت مکتوب به اطلاع ستاد مدیریت بحران استان ارسال نمایند.

  این مقام مسئول با اشاه به اینکه، عملکرد خوب دستگاه های اجرایی در طی 10 روز گذشته چشمگیر بوده است، عنوان کرد: با انجام اقدامات صورت گرفته و استمرار آنها در مواجه با سیل مشکلی پیش نخواهد آمد.

  عالی ترین مقام دولت با تاکید بر اینکه  اقدامات مناسبی در راستای مصوبات جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران انجام شده است، گفت: شهرداری ایلام نیز باید همچنان نسبت به پاکسازی، زیباسازی و مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1800 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی مسیل های ایلام

اختصاص 1800 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی مسیل های ایلام