مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-15اقتصادي

شناسایی زمین برای واگذاری در 31 روستا در زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در هشت شهرستان برای واگذاری زمین در 31 روستا پیش بینی شده است، گفت: این زمین ها یک هزار و 451 هکتار است که از این میزان زمین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان بعد از ظهر امروز در شورای مسکن استان با بیان اینکه به جز زنجان و ابهر، بقیه شهرهای استان جزو شهرهای زیر 100 هزار نفر محسوب می شوند، اظهار کرد: واحدهای مسکونی که در این شهرها آغاز شده در 234 بلوک در دست احداث است و 664 واحد هم در دست طراحی است که به مجموع 2 هزار واحد در دست احداث اضافه خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در دو شهر ابهر و خرمدره زمین برای واگذاری در قالب واگذاری زمین به روستاییان وجود ندارد، افزود: روستاهایی در سایر شهرستان ها شناسایی و آماده ارائه و دریافت مصوبه از شورای برنامه ریزی استان است.

وی عملیاتی شدن طرح واگذاری زمین در روستاها را نیازمند پیگیری و همکاری بین دستگاهی دانست و افزود: اجرای این طرح نیازمند شناسایی زمین است.

خواجه ای با بیان اینکه در هشت شهرستان برای واگذاری زمین در 31 روستا پیش بینی شده است، ادامه داد: این زمین ها یک هزار و 451 هکتار است که از این میزان زمین، واگذاری 800 هکتار قطعی شده که 600 هکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی زمین برای واگذاری در 31 روستا در زنجان

شناسایی زمین برای واگذاری در 31 روستا در زنجان