مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-11سياسي

برخورد با ایجاد هرگونه ناهنجاری اجتماعی در اماکن عمومی ساوه


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه با تاکید بر برخورد شدید با ایجاد هرگونه ناهنجاری اجتماعی در اماکن عمومی از پلمب چند کافی شاپ فاقد مجوز خبر داد.

- ایسنا/مرکزی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوه با تاکید بر برخورد شدید با ایجاد هرگونه ناهنجاری اجتماعی در اماکن عمومی از پلمب چند کافی شاپ فاقد مجوز خبر داد.

محمودرضا سازنده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در پی نارضایتی های گزارش شده از سوی مردم و رسانه ها درخصوص وضعیت برخی اماکن عمومی نظیر کافی شاپ ها شامل باز بودن این اماکن تا نیمه های شب، عدم رعایت شئونات اسلامی و وجود برخی ناهنجاری های اجتماعی، عدم رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی و .

، بازدید سرزده ای با حضور مسئولان ذیربط از این اماکن و برخی محله هایی که مرکز تجمع اراذل و اوباش است انجام شد.

وی افزود: در جریان این بازدید به پلیس دستور داده شد که محله هایی که موازین اخلاقی در آنها رعایت نمی شود و محل تجمع افراد بزهکار و ناباب است ناامن شود و اجازه داده نشود که این افراد بخواهند در برخی نقاط جامعه مرتکب جرم شوند و رفتارهای خلاف شئونات اسلامی بروز دهند.

او همچنین گفت: همچنین در جریان این بازدید به اماکن عمومی و برخی کافی شاپ ها که مسائل اخلاقی و صنفی را رعایت نکرده تذکر داده شد و دستور پلمب اماکن فاقد مجوز و مرتکب تخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با ایجاد هرگونه ناهنجاری اجتماعی در اماکن عمومی ساوه

برخورد با ایجاد هرگونه ناهنجاری اجتماعی در اماکن عمومی ساوه