مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-11اجتماعي

هشدار سیلاب برای غرب مازندران اعلام شد


مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: مردم و مسافران از تردد، توقف و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل های استان جدا خودداری کنند.

- حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با هشدار احتمال وقوع سیلاب های محلی پاییزی در مازندران، اظهار کرد: هواشناسی مازندران درباره وقوع سیلاب های محلی و اختلال در تردد جاده ای از امروز تا عصر فردا به شهروندان و رانندگان به ویژه در غرب استان هشدار داد.

وی افزود: بر این اساس از مخاطرات این سامانه بارشی، آب گرفتگی معابر، جاری شدن سیلاب های محلی به ویژه از مناطق ساحلی تا دامنه ها، سیلابی شدن رودخانه، مه گرفتگی و کاهش دید رانندگان، ریزش سنگ در محور های کوهستانی، اختلال در تردد جاده ای و خسارت به سازه های کم مقاوم است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران بیان کرد: تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی درحالت آماده باش کامل هستند و نسبت به آماده سازی تجهیزات و امکانات آمادگی لازم را در دستور کار دارند.

محمدی با اعلام اینکه تردد، توقف و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل های استان جدا خودداری شود، تصریح کرد: شهرداران نسبت به لایروبی و پاک سازی جوی ها و کانال های هدایت آب سطحی اقدامات لازم را در دستور کار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سیلاب برای غرب مازندران اعلام شد

هشدار سیلاب برای غرب مازندران اعلام شد