مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-14اقتصادي

اجرای طرح توسعه پردیس بین المللی دانشگاه تهران


معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران از اجرای طرح جامع پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با هدف ارتقاء سطح کیفیت آموزشی و پژوهشی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس خبر داد.

- معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران از اجرای طرح جامع پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با هدف ارتقاء سطح کیفیت آموزشی و پژوهشی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد نوحه گر در بازدید از پردیس بین المللی ارس معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران ضمن اعلام این خبرگفت: طرح جامع پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به متراژ 10 هزار متر مربع و در زمینی به مساحت 67 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران با بیان اینکه راه اندازی طرح جامع پردیس بین المللی ارس این دانشگاه با هدف ارتقای سطح کیفیت آموزشی و پژوهشی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس انجام می گیرد، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است این طرح در فاز اول ساختمانی با امکانات آموزشی و پژوهشی احداث شود.

در این بازدید دکتر زهرا امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس با اشاره به جذب دانشجویان با هدف گسترش ارتباطات بین المللی به عنوان یکی ازبرنامه های مهم پردیس بین المللی ارس بر ایجاد زمینه های پذیرش دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توسعه پردیس بین المللی دانشگاه تهران

اجرای طرح توسعه پردیس بین المللی دانشگاه تهران