مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-22اقتصادي

نیم میلیون خانه خالی در استان اصفهان وجود دارد


معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: نیم میلیون خانه خالی در استان اصفهان وجود دارد؛ در طول دو ماه گذشته، 917 خانه خالی در استان شناسایی و از مالکان آنها مالیات اخذ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، مهران زینلیان اظهار کرد: حدود نیم میلیون خانه خالی در استان وجود دارد و ضروری است با جدیت به این حوزه ورود شویم و همه دستگاه ها به نحو مقتضی مأموریت خود را به سرانجام برسانند.

 وی ادامه داد: ساماندهی خانه های خالی و اعمال قانون مالیات بر آنها با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاری ها مورد تصویب و تاکید کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان قرار گرفت و مقرر شد با همکاری اداره کل مالیاتی، خانه های خالی استان حسب قوانین بالادستی اعمال قانون شوند.

 معاون عمرانی استاندار اصفهان بیان داشت: مشاوران املاک و بنگاه های معاملاتی نقش مؤثری در تعیین قیمت بازار و عرضه مناسب مسکن دارند، از این رو ساماندهی این صنف بسیار مهم و ضروری است.

 وی گفت: افزون بر 90 درصد از واحدهای مشاور املاک استان از طریق سازمان اصناف به سامانه ثبت معاملات کشور متصل شده اند و این موضوع اتفاق مثبتی در راستای معاملات حوزه مسکن است.

 وی خاطرنشان کرد: در سه ماه گذشته با همکاری اداره کل تعزیرات استان و سازمان اصناف، بخش زیادی از واحدهای مشاور املاک استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم میلیون خانه خالی در استان اصفهان وجود دارد

نیم میلیون خانه خالی در استان اصفهان وجود دارد