مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-10فرهنگي

برگزاری رویداد تولید فیلم و مستند 100 در قزوین


با توجه به میزبانی قزوین در دومین جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی در راستای عمل به اهداف این جشنواره رویداد تولید فیلم و مستند 100 در قزوین برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین رییس حوزه هنری قزوین گفت: با توجه به میزبانی قزوین در دومین جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی در راستای عمل به اهداف این جشنواره رویداد تولید فیلم و مستند 100 در قزوین برگزار می شود.

محمدرضا امامقلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به توجه به میزبانی قزوین در دومین جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی، در راستای عمل به اهداف این جشنواره رویداد تولید فیلم و مستند 100 در قزوین برگزار می شود.

وی افزود: محوریت آثار تولید شده برای این رویداد معرفی هویت تاریخی، ظرفیت های گردشگری، طبیعت، چهره های شاخص، آداب و رسوم، غذا و سوغات قزوین است.

رییس حوزه هنری قزوین با بیان اینکه این رویداد مختص شرکت کنندگان بومی است، تأکید کرد: این رویداد فرصت خوبی برای فعالان تولید اثر تصویری است تا با شرکت در آن و تولید اثر، ظرفیت های تاریخی و گردشگری دیار خود را به تصویر بکشند.

وی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام تا 20 مهر ماه است، بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در رویداد تولید فیلم و مستند 100 می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد تولید فیلم و مستند 100 در قزوین

برگزاری رویداد تولید فیلم و مستند 100 در قزوین