مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-18سياسي

بیانیه وزارت دفاع به مناسبت پایان تحریم های موشکی ایران در قطعنامه 2231 شورای امنیت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در خصوص پایان تحریم های موشکی شورای امنیت سازمان ملل بیانیه ای صادر کرد.

- حمد و سپاس بیکران خداوند متعال را که با تحقق وعده نورانی مبنی بر نصرت یاری کنندگان دین خویش، توفیق پیشرفت و کسب دستاورد های درخشان در عرصه های گوناگون علمی، فناورانه، سیاسی، امنیتی و دفاعی را نصیب ملت شریف ایران اسلامی نمود تا در مسیر رسیدن به قله سعادت به الگوی موحدان و آزادگان عالم مبدل شود.

الگویی که باعث گردید مستکبران و زورگویان عالم، ناباورانه این توفیقات را به نظاره نشسته و کینه توزانه تلاش نمایند با تشدید تهاجم ترکیبی، اتهام پراکنی و طرح ریزی های فتنه گرانه، به زعم خویش حرکت ایران اسلامی در مسیر پیشرفت را متوقف سازند.

امروز به موجب قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل، محدودیت هشت ساله این شورا در خصوص فعالیت های موشک بالستیک ایران و نیز عرضه، فروش و انتقال مواد، تجهیزات، فناوری و اقلام و کالا های مرتبط با توسعه توانمندی موشکی ایران به پایان می رسد و همانطور که جمهوری اسلامی ایران در تجربه نشان داده است، این مقطع زمانی را فرصتی می داند تا از آن در جهت اثبات اقتدار و حقانیت خود و همچنین تقویت توانمندی های دفاعی بهره گیری نماید؛ حتی اگر برخی کشور ها در ادامه رفتار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه وزارت دفاع به مناسبت پایان تحریم های موشکی ایران در قطعنامه 2231 شورای امنیت

بیانیه وزارت دفاع به مناسبت پایان تحریم های موشکی ایران در قطعنامه 2231 شورای امنیت