مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-11اقتصادي

آغاز اجلاس مدیران کل بیمه سلامت کشور در کرمانشاه


نوزدهمین اجلاس سراسری مدیران کل بیمه سلامت کشور با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

- ایسنا/کرمانشاه نوزدهمین اجلاس سراسری مدیران کل بیمه سلامت کشور با حضور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

  دکتر رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، امروز(19 مهر) در آیین افتتاحیه این اجلاس تعداد بیمه شدگان بیمه سلامت استان را یک میلیون و 158 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد 58 درصد جمعیت دو میلیون نفری استان را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحویلیان افزود: از مجموع بیمه شدگان استان 861 هزار نفر معادل 74 درصد بیمه شدگان بصورت رایگان بیمه شده اند.

وی تعداد مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت استان را 1170 مرکز اعلام و تصریح کرد: این مراکز شامل مطب پزشکان، آزمایشگاه ها، مراکز تصویربرداری و.

است.

تحویلیان هزینه درمانی بیمه شدگان استان در سال گذشته را 1100 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: امسال هم تاکنون بیش از 700 میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده و به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت استان پرداخت شده است.

تحویلیان با اشاره به حمایت های ویژه بیمه سلامت از بیماران خاص و صعب العلاج گفت: هزینه های درمانی و دارویی 107 نوع بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجلاس مدیران کل بیمه سلامت کشور در کرمانشاه

آغاز اجلاس مدیران کل بیمه سلامت کشور در کرمانشاه