مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-30دانش

اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی کاردانی به کارشناسی


اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی متمرکز و معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان سنجش اعلام کرد که اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی پذیرش با آزمون و همچنین رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 که گزینش آنها به روش متمرکز صورت گرفته است به همراه اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است.

پذیرفته شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام (علاوه بر مدارک مندرج در بند الف این اطلاعیه) ضرورت دارد از روز دوشنبه 10 مهر به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای لازم است برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی کاردانی به کارشناسی

اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی کاردانی به کارشناسی