مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-17سياسي

مسجد جامع « چوار » به زودی پذیرای نمازگزاران خواهد بود


مسجد جامع شهرستان چوار بعد از 11 سال به زودی پذیرای نمازگزاران خواهد بود.

- ابراهیم یعقوبی فرماندار شهرستان چوار، ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مسجد جامع این شهرستان به زودی پذیرای نمازگزان و برپایی نماز جمعه خواهد بود.

   وی افزود: با توجه به اختصاص بیش از 17 میلیارد تومان در سال 1401 و 1402 و با توجه به جدیت پیمانکار پروژه و تلاش شبانه روزی و استفاده از تمام ظرفیت به فضل الهی به زودی با اتمام کار مسجد، پذیرای نمازگزاران خواهد شد.

فرماندار چوار یادآور شد: هر چند بیش از 11 سال بود که ساخت این مسجد مورد کم لطفی واقع شده بود و این مدت زمان سبب شد روند پروژه طولانی و با کندی پیش برود ولی باتوجه به مطالبه اهالی این شهرستان ادامه ساخت این مسجد در دستور کار قرار گرفت.

  وی بیان کرد: لذا با توجه به اختصاص بیش از 17 میلیارد تومان در 3 طبقه به زودی تکمیل و در تلاش هستیم با احداث سالن جلسات مناسب و در خور شان مردم برای کارهای فرهنگی با ظرفیت حدودا 320 نفر سالن اجتماعات مناسبی راه اندازی کنیم و برای کارهای فرهنگی و دینی و مذهبی و هنری مورد استفاده قرار گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، این مسجد با 738 مترمربع عرصه و 2 هزار و 215 مترمربع اعیان در 3 طبقه شامل زیرزمین، طبقه همکف و طبقه اول احداث می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جامع « چوار » به زودی پذیرای نمازگزاران خواهد بود

مسجد جامع « چوار » به زودی پذیرای نمازگزاران خواهد بود