مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-09فرهنگي

عرضه بیش از 400 اثر مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس


مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت 400 کتاب و سایر آثار مکتوب این مرکز ارائه شده است.

- مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت 400 کتاب و سایر آثار مکتوب این مرکز ارائه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی اخلاقی، مدیر انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در همین راستا بیان کرد: تمامی آثار مرکز در حوزه های تاریخ شفاهی، روزشمار، اطلس ها، کتب نبردی، پژوهشی و آثار منتشر شده در حوزه مطالعات اجتماعی، کتاب های ترجمه و فصلنامه تخصصی نگین ایران و .

در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: علاقه مندان به این آثار می توانند با حضور در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت، به اولین غرفه واقع در راهروی باباطاهر نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

اخلاقی از تخفیف 30 درصدی آثار این مرکز به خریداران خبر داد و گفت: برخی آثار ارائه شده در این نمایشگاه به تازگی منتشر یا تجدیدچاپ شده اند.

110 ناشر در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت که 15 تا 21 مهرماه 1402 از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برقرار است، حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه بیش از 400 اثر مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

عرضه بیش از 400 اثر مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس