مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-17پزشكي

ضرورت ارتباط دانشگاه و خانواده دانشجویان برای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: خانواده ها در سیستم های آکادمیک معتبر جهانی، نقش موثر در برنامه های فرهنگی و آموزشی دانشگاه دارند.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: خانواده ها در سیستم های آکادمیک معتبر جهانی، نقش موثر در برنامه های فرهنگی و آموزشی دانشگاه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در مراسم آشنایی و ارتباط خانواده نو دانشجویان با دانشگاه با عنوان مسیر همدلی گفت: نودانشجویان، معماران نوین نظام سلامت کشور هستند.

وی با اشاره به حرکت دانشگاه ها از دانشگاه های نسل دوم به دانشگاه های نسل سوم و چهارم، تصریح کرد: دانشگاه های نسل سوم و چهارم از فعالیت صرف در حوزه آموزش و پژوهش گذر کرده اند و در عرصه های اجتماعی نقش آفرینی می کنند.

بسیاری از سنجه های ارزیابی در نظام تطبیقی دانشگاه ها بر پایه مسئولیت پذیری اجتماعی تعریف می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: برنامه های فرهنگی و جهادی همچون ویزیت رایگان در مناطق کمتر برخوردار اگرچه دامنه وسیعی از فعالیت دانشجویان را تشکیل نمی دهد اما آنها را با مسئولیت اجتماعی شان آشنا می کند.

وی تفاوت عمده دانشجویان پزشکی و گروه های سلامت را با سایر گروه های تحصیلی در وزارت علوم، ورود سریع دانشجویان به مسیر ارایه خدمت برشمرد و افزود: انتظامات درسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتباط دانشگاه و خانواده دانشجویان برای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی

ضرورت ارتباط دانشگاه و خانواده دانشجویان برای اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی