مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-10دانش

پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی با تغییراتی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری در نشست خبری پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی اظهار داشت: - معاون فرهنگی، اجتماعی وزیر علوم گفت: جشنواره فارابی در دوره پانزدهم با تغییرات و توجه بیشتر به حوزه های علوم و فناوری های جدید، تحقیقات بین رشته ای و تعامل با کشور های منطقه و همسایه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری در نشست خبری پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی اظهار داشت: جشنواره فارابی مهم ترین رویداد حوزه علوم انسانی کشور و منطقه است که روزبه روز بیشتر در مقیاس منطقه ای و جهانی شناخته می شود.

دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی با تاکید بر ضرورت اعمال چند تغییر در جشنواره امسال افزود: تعامل با کشور های منطقه و همسایه و مرتبط با حوزه ماموریتی جشنواره و اخذ مشارکت رسمی کشور ها در جشنواره باید یکی از این تحولات باشد.

کشور های عراق، تاجیکستان، افغانستان، ترکیه، عربستان، سوریه، عمان، قطر مصر و برخی کشور های شمال آفریقا، مالزی و اندونزی به طور معمول در این جشنواره آثاری دارند و محور های موضوعی مشترک هم با این کشور ها زیاد است؛ اما در سطح کلان تر باید از خلال دیپلماسی علمی حضور رسمی این مجموعه ها را در کنار وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی با تغییراتی برگزار می شود

پانزدهمین جشنواره بین المللی فارابی با تغییراتی برگزار می شود