مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-18سياسي

ذاکر: رژیم صهیونیستی در غزه هولوکاست آفرید


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونسیتی در بمباران بیمارستانی در غزه گفت: امروز این جنایت بر اساس کنوانسیون های بین المللی از جمله ژنو محکوم است و عاملان آن جنایتکاران جنگی تلقی می شوند.

- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونسیتی در بمباران بیمارستانی در غزه گفت: امروز این جنایت بر اساس کنوانسیون های بین المللی از جمله ژنو محکوم است و عاملان آن جنایتکاران جنگی تلقی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در تذکری با محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستانی در غزه اظهار کرد: آمریکا و اسراییل امروز مردم غزه را فریب دادند و آنها را در بیمارستانی جمع کردند و مردم در کنار مجروحین قرار گرفتند اما ناگهان بمب آمریکایی بر سر آنان فرود آمد.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها و صهیونیست ها اگر جرات داشتند در مقابل رزمندگان اسلام که شبانه با بال موتوردار بر سر آنها فرود آمدند، می ایستادند نه در مقابل زن و مرد، پیر و بچه ها و خردسالان و نوزادان غزه؛ امروز این جنایت بر اساس کنوانسیون های بین المللی از جمله ژنو محکوم است و اینها جنایتکاران جنگی تلقی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکر: رژیم صهیونیستی در غزه هولوکاست آفرید

ذاکر: رژیم صهیونیستی در غزه هولوکاست آفرید