مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-27سياسي

برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران مازندران


مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران مازندران و تلفیق دو مدرسه ساری به یک مجتمع آموزشی برگزار و اعلام شد که دو مدرسه جویبار و تنکابن موفق به جذب 320 طلبه جدید در سطوح 3 و 4 شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران مازندران و تکریم و معارفه مدیر سابق مدرسه علمیه الزهرا(س) و مرکز تخصصی نورالزهرا(س) ساری برگزار و دو مدرسه علمیه تبدیل به یک مجتمع آموزشی تخصصی حوزوی الزهرا (س) ساری شد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران که در مجتمع آموزشی نورالزهرا (س) ساری برگزار شد، اظهار کرد: جامعه در حوزه علم بیرون از این سه دسته؛ عالم، متعلم و مستمع نیست، پس  یک عالم نباید نسبت به سرنوشت جامعه خودش بی تفاوت باشد.

وی افزود: امروز خواهران متعلم باید درباره سرنوشت جامعه و مسائل اخلاقی و فرهنگی دغدغه مند باشند، متاسفانه بی انگیزگی یک دانش آموز، دانشجو و طلبه را یکی از آسیب های حوزه آموزشی در استان است.

 محمدی لایینی با بیان اینکه هر نقدی وارد است و باید گوش شنوا داشته باشیم، گفت: امروز در جانعه با گروهی مواجه هستیم با هر بادی به همان سمت می روند، در اغتشاشات سال گذشته افرادی را دیدیم که نمیدانستند در حال انجام چه اقداماتی هستند، این افراد در مجالس و محافل مذهبی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران مازندران

برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران مازندران