مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:402023-09-30سياسي

نکاتی درباره شخصیت و نحوه شهادت مسئول اطلاعات سپاه سلمان


در اغتشاشات سال گذشته(هشتم مهرماه) سیدحمیدرضا متوجه شد تعدادی از مردم در یک داروخانه در زاهدان گیر افتاده اند و هر لحظه احتمال دارد تروریست ها آنجا را به آتش بکشند لذا خودش را به آنجا رسانده و یکی یکی پرسنل داروخانه را .

- ایسنا/کرمان مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: در اغتشاشات سال گذشته(هشتم مهرماه) سیدحمیدرضا متوجه شد تعدادی از مردم در یک داروخانه در زاهدان گیر افتاده اند و هر لحظه احتمال دارد تروریست ها آنجا را به آتش بکشند لذا خودش را به آنجا رسانده و یکی یکی پرسنل داروخانه را فرستاد بروند تا در امان باشند و آسیب نبینند.

در حین نجات مردم بود که در آن غائله، تروریست ها با شلیک گلوله او را به شهادت رساندند.

سردارمحمدرضا حسنی سعدی با گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت مسئول اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سیدحمیدرضا هاشمی مهندس کامپیوتر بود و در قرارگاه قدس چهار نفر سهمیه داشتیم و یکی از چهار نفر ایشان بود که جذب سپاه شد.

وی با بیان اینکه حمیدرضا یکی از بهترین ها بود، افزود: بعدها قرارگاه قدس مستقر در کرمان به زاهدان منتقل شد زیرا ماموریت اصلی در آنجا بود و شهید هاشمی با خانواده به آنجا رفت و مدتی در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بود و در مقطعی مسئولیت اطلاعات سپاه این استان را به عهده داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره شخصیت و نحوه شهادت مسئول اطلاعات سپاه سلمان

نکاتی درباره شخصیت و نحوه شهادت مسئول اطلاعات سپاه سلمان