مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 10:352023-09-25اقتصادي

به دنبال توسعه فعالیت اقتصادی هرمزگان هستیم


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: حمایت برای پیشرفت فعالیت اقتصادی فعالین اتاق بازرگانی نیز سرلوحه امور است.

- ایسنا/هرمزگان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: حمایت برای پیشرفت فعالیت اقتصادی فعالین اتاق بازرگانی نیز سرلوحه امور است.

محمدرضا صفا صبح امروز (سوم مهرماه) در نشستی خبری، با بیان اینکه هرمزگان در سال گذشته ششمین اتاق بازرگانی برتر کشور شناخته و معرفی شد، افزود: در بحث آموزش نیز در کشور با برگزاری 157 دوره آموزشی مورد نیاز فعالین اقتصادی و آموزش 48 هزار ساعت نفر در رتبه نخست قرار داریم.

وی ادامه داد: در بخش بین الملل می توان به اعزام هیات تجاری استان هرمزگان به عراق، عمان، قطر و تاجیکستان و فتح باب مذاکره با کشورهای همسایه به ویزه کشورهای اکو برای تبادل تجاری اشاره کرد.

صفا با بیان اینکه دومین اتاق بازرگانی کشور هستیم که به ICC جهانی پیوستیم و هرمزگان دارای وجاهت خاص و خوبی در این مجمع جهانی است، عنوان کرد: در خدمات و راه اندازی دفتر کارنه تیر هرمزگان تلاش بسیاری شد و اتفاق بزرگی رخ داد و در ماه آینده در ژنو سوییس با سازمان ایرو، در بحث ترانزیت کالا در خصوص راه اندازی دفتر نمایندگی این سازمان به عنوان هاب کشور و منطقه رایزنی کرده ایم که با راه تحقق این موضوع درآمد ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال توسعه فعالیت اقتصادی هرمزگان هستیم

به دنبال توسعه فعالیت اقتصادی هرمزگان هستیم