مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-13سياسي

قطع آب و برق در نوار غزه، جنایت و ظلم آشکار اسراییل است


قطع کردن آب و برق در نوار غزه جنایت و ظلم آشکار اسراییل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  نیشابور، حجت الاسلام قاسم یعقوبی بعد از مراسم نماز جمعه امروز در راهپیمایی مردم نیشابور در دفاع از قیام مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم کودک کش اسراییل که از مسجد جامع تا میدان امام خمینی(ره) نیشابور برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: یکی از وظایف دینی و انقلابی ما حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است امام جمعه نیشابور افزود: در مسئله فلسطین به جز مسئله ظالم و مظلوم، مسئله اسلام و مکتب تشیع هم مطرح است زیرا اسراییل مسجد الاقصی قبله اول مسلمین را تصرف و خانه های فلسطینیان را غصب کرد وی تاکید کرد: مردم نیشابور در برابر جنایات صهیونیست احساس وظیفه کردند و با حضور پرشور در در راهپیمایی مخالفت با سرالیل شرکت کند تا حمایت سیاسی و معنوی خود را از مردم فلسطین را اعلام کنند.

حجه الاسلام یعقوبی اضافه کرد: امروز مردم ما در نیشابور و سراسر کشور برای اجابت فرمان علما، امام راحل، مراجع و رهبری به میدان آمدند تا بیزاری و انزجار از رژیم سفاک اسراییل را به جهان نشان دهند.

امام جمعه نیشابور اذعان کرد: امروز مردم دنیا باید از خودشان بپرسند چرا فلسطینی ها در اردوگاه های اردن، مصر، لبنان و فلسطین زندگی می کنن؟ چرا میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع آب و برق در نوار غزه، جنایت و ظلم آشکار اسراییل است

قطع آب و برق در نوار غزه، جنایت و ظلم آشکار اسراییل است