مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 19:102023-10-13بين الملل

رویترز: عربستان برنامه برای عادی سازی روابط با اسراییل را موقتا کنار گذاشته است


خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع نزدیک به ریاض اعلام کرد که عربستان «موقتا» مذاکرات در رابطه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را کنار گذاشته است.

- خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع نزدیک به ریاض اعلام کرد که عربستان موقتا مذاکرات در رابطه با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را کنار گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویترز نوشت که درگیری در اراضی اشغالی باعث شده تا عربستان سعودی تعامل بیشتری با ایران پیدا کند.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در جهت تلاش برای جلوگیری از وقوع خشونت های بیشتر در منطقه برای اولین بار به صورت تلفنی با سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری ایران گفت وگو کرد.

دو منبع مطلع به رویترز گفتند که عادی سازی عربستان روابط با رژیم صهیونیستی به تاخیر خواهد افتاد و این تاخیر گامی کلیدی از سوی عربستان در راستای دریافت بسته امنیتی آمریکا محسوب می شود.

تا پیش از آغاز عملیات طوفان الاقصی، سران عربستان و رژیم صهیونیستی می گفتند به طور پیوسته درحال حرکت به سوی توافقی هستند که ممکن است شکل جدیدی به منطقه بدهد.

یک منبع نزدیک به طرز تفکر ریاض اعلام کرد که مذاکرات در حال حاضر نمی تواند ادامه پیدا کند و در زمان از سرگیری گفت وگوها، مسئله امتیازاتی که رژیم صهیونیستی باید به فلسطینی ها بدهد از اولیت بیشتری برخوردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: عربستان برنامه برای عادی سازی روابط با اسراییل را موقتا کنار گذاشته است

رویترز: عربستان برنامه برای عادی سازی روابط با اسراییل را موقتا کنار گذاشته است