مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:452023-09-30اقتصادي

شروع دوباره نوسازی در منطقه 15 بعد از چند سال توقف


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه تجمیع و نوسازی در قالب 77 پلاک در منطقه 15 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عملیات اجرایی ساخت 77 پلاک از پلاک های فرسوده منطقه 15 در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، شهردار منطقه 15 و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در این مراسم با اشاره به این که شهرداری منطقه 15 در بحث تعداد صدور پروانه به ویژه در بافت فرسوده منطقه، رتبه نخست را دارد، از زحمات شهردار منطقه، معاونین شهردار، شهرداران نواحی، همکاران شرکت نوسازان و کلیه همکارانی که برای تحقق نوسازی در این منطقه تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرد.

مهدی هدایت با بیان این که عملیات اجرایی پنج پروژه تجمیع و نوسازی در محله مینابی و چهار پروژه در محله اتابک آغاز می شود، گفت: با اجرا شدن این پروژه ها، تعداد 77 پلاک از پلاک های فرسوده واقع در این محلات نوسازی خواهد شد.

  وی خاطرنشان کرد: با آغاز عملیات اجرایی پروژه های تجمیع و نوسازی که امروز در منطقه 15 اتفاق می افتد، حدود 25 درصد از پلاک هایی که در محدوده های بافت فرسوده این منطقه قرار گرفتند، تعیین تکلیف می شوند و تلاش ما این است که این پروژه ها هر چه سریعتر تکمیل و آماده بهره برداری برای ساکنان منطقه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع دوباره نوسازی در منطقه 15 بعد از چند سال توقف

شروع دوباره نوسازی در منطقه 15 بعد از چند سال توقف