مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-05سياسي

ایجاد جایزه فاخر علمی در سطح جایزه مصطفی (ص) ویژه دانشمندان ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازمعاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی در آیین تقدیر از سرآمدان علمی سال 1402 کشور سخن می گفت با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم در فرخنده ایام ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) .

- ایجاد جایزه فاخر علمی در سطح جایزه مصطفی (ص) ویژه دانشمندان ایرانی معاون علمی رییس جمهور با تاکید بر ضرورت حفظ و توسعه پژوهش های علمی فاخر به عنوان ضامن فعالیت های دانش بنیان در کشور از راه اندازی جایزه ای فاخر در سطح جایزه مصطفی برای تجلیل مناسب از دانشمندان داخلی موثر در رشد علمی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازمعاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی در آیین تقدیر از سرآمدان علمی سال 1402 کشور سخن می گفت با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم در فرخنده ایام ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: همه ما به جایگاه و اهمیت منحصر به فردی که دین مترقی اسلام و آیین ایرانی برای علم و دانش قائل هستند واقفیم.

اگر باور داریم که این مسأله، تعارف نیست می دانیم که چه قدر جا دارد که برای تکریم و حمایت واقعی از عالمان و دانشمندان تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جایزه فاخر علمی در سطح جایزه مصطفی (ص) ویژه دانشمندان ایرانی

ایجاد جایزه فاخر علمی در سطح جایزه مصطفی (ص) ویژه دانشمندان ایرانی