مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-04اقتصادي

پیشرفت 70 درصدی ساختمان کتابخانه عمومی شهر آب بر


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم گفت: پروژه کتابخانه شهر آب بر درحال حاضر فعال است و منتظر اختصاص بودجه هستیم که با تخصیص به موقع بودجه این پروژه در دهه فجر قتبل افتتاح خواهد بود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان طارم گفت: پروژه کتابخانه شهر آب بر درحال حاضر فعال است و منتظر اختصاص بودجه هستیم که با تخصیص به موقع بودجه این پروژه در دهه فجر قتبل افتتاح خواهد بود.

یاسر روحانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت پروژه احداث کتابخانه در شهر آب بر، اظهار کرد: درحال حاضر دو اکیپ به صورت فعال درحال کار بر روی پروژه احداث ساختمان کتابخانه عمومی شهر آب بر هستند و این پروژه با پیشرفت 70 درصدی به مرحله نازک کاری رسیده است و در تلاش هستیم تا دهه فجر این پروژه به مرحله افتتاح برسد.

وی افزود: طی بازدید استاندار از پروژه نیمه کاره کتابخانه شهر آب بر نیز دستورات لازم را صادر کردند، قول تخصیص بودجه تملک دارایی این پروژه را به صورت صددرصدی دادند تا این پروژه در دهه فجر افتتاح شود.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر بودجه 8 میلیاردی تملک دارایی، حدود 10 میلیارد تومان نیز توسط نمایندگان شهرستان برای پروژه کتابخانه اختصاص داده شده است که اگر این دو بودجه در فصل پاییز و به موقع اختصاص یابد، پروژه نیمه کاره کتابخانه شهر آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 70 درصدی ساختمان کتابخانه عمومی شهر آب بر

پیشرفت 70 درصدی ساختمان کتابخانه عمومی شهر آب بر