مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 18:352023-10-07ورزشي

شهرداری آستارا فاتح دربی فوتبال گیلان در لیگ دسته اول


تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، برابر تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

- ایسنا/گیلان تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، برابر تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

تیم فوتبال شهرداری آستارا عصر امروز، شنبه در چارچوب رقابت های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه وحدت آستارا و با حضور تماشاگران پرشور آستارایی میزبان تیم فوتبال داماش گیلان بود که در نهایت این دیدار را با یک گل به سود خود به پایان رساند.

شاگردان وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا در نیمه نخست این بازی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین رییس هیئت فوتبال استان گیلان برگزار شد، بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در نیمه اول، داماش گیلان بازی هجومی تری از حریف خود به نمایش گذاشت.

با آغاز نیمه دوم بازی و تعویض های موفق شهرداری آستارا، این تیم توانست در دقیقه 82 و در پی خطای بازیکن تیم داماش صاحب یک ضربه پنالتی شود که توسط امین حقده، کاپیتان با تجربه خود به ثمر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با این سه امتیاز تیم فوتبال شهرداری آستارا هفت امتیازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری آستارا فاتح دربی فوتبال گیلان در لیگ دسته اول

شهرداری آستارا فاتح دربی فوتبال گیلان در لیگ دسته اول