مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 08:202023-10-07ورزشي

قدرت بلامنازع والیبال نشسته دنیا هستیم


عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، ایران را قدرت بلامنازع والیبال نشسته دنیا خواند و گفت: در بازیهای پارآسیایی هانگژو هم دوباره قهرمان خواهیم شد.

- ایسنا/کرمانشاه عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، ایران را قدرت بلامنازع والیبال نشسته دنیا خواند و گفت: در بازیهای پارآسیایی هانگژو هم دوباره قهرمان خواهیم شد.

مسعود امامی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به در پیش بودن بازی های پارآسیایی هانگژو، اظهارکرد: برای حضور در این دوره از مسابقات تاکنون اردوهای مختلفی را پشت سر گذاشته ایم.

وی افزود: برگزاری مسابقات آسیایی قزاقستان در تیر ماه که با قهرمانی تیم ملی ایران به پایان رسید، باعث شد تا سطح آمادگی ملی پوشان برای بازیهای پارآسیایی خوب باشد.

ملی پوش والیبال نشسته ایران اضافه کرد: تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در دوره قبل بازی های آسیایی به مقام قهرمانی رسیده و اکنون هم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به هانگژو می رویم.

وی تصریح کرد: برای این دوره از مسابقات رقبای سرسختی همچون چین و قزاقستان را پیش رو داریم و تیم عراق هم با توجه به اینکه طی سالهای اخیر مربیان ایرانی را به کار گرفته، تیم قدرتمندی شده است.

امامی ایران را قدرت بلامنازع والیبال نشسته دنیا خواند و گفت: حدود 10 روز پیش اردوی مشترکی با تیم ملی والیبال نشسته روسیه که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت بلامنازع والیبال نشسته دنیا هستیم

قدرت بلامنازع والیبال نشسته دنیا هستیم