مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 07:452023-10-05بين الملل

دولت بایدن مدعی نگرانی وضعیت آرمیتا گراوند شد


ابرام پیلی معاون نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در تداوم ادعاها و تکرار ژست های حقوق بشری دولت جو بایدن مدعی شد که واشنگتن نگران وضعیت آرمیتا گراوند دختر نوجوان 16 ساله ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ابرام پیلی معاون نماینده ویژه دولت بایدن در امور ایران روز چهارشنبه به وقت محلی برابر با 4 اکتبر 2023 و 12 مهرماه جاری در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مدعی شد از گزارش ها پیرامون حمله پلیس اخلاقی به آرمیتا گراوند نوجوان 16 ساله، شوکه و نگران شدیم.

این مقام آمریکایی با بیان اینکه اخبار مربوط به وضعیت آرمیتا را دنبال می کنیم مدعی شد: ما همچنان در کنار مردم شجاع ایران می ایستیم و برای پاسخگو کردن حکومت ایران در قبال بدرفتاری هایش با جامعه جهانی همکاری می کنیم.

این مقام وزارت خارجه دولت آمریکا همچنین در تداوم مداخله جویی واشنگتن در امور داخلی ایران گفت: بازداشت مریم لطفی خبرنگار پیگیر این موضوع نیز غیرقابل قبول و توهین به آزادی رسانه ها است.

پیلی ادعا کرد: حکومت ایران باید زمان بیشتری را صرف نگرانی درباره نحوه برخورد با مردم خود کند به جای اینکه مشغول نحوه پوشش رسانه ای بدرفتاری هایش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بایدن مدعی نگرانی وضعیت آرمیتا گراوند شد

دولت بایدن مدعی نگرانی وضعیت آرمیتا گراوند شد