مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-25پزشكي

هشدار درباره موج «اعمال زیبایی» در کشور


نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با اشاره به آنچه که راه افتادن موجی از اعمال زیبایی در کشور خواند، درعین حال بر لزوم ورود پلیس فتا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر سید نجات حسینی - عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: حدود 6000 پیج شامل پزشکان با صلاحیت و فاقد صلاحیت کافی و یا افراد غیر پزشک (مداخله گران) وجود دارد که به انجام تبلیغات برای انجام اعمال جراحی های زیبایی می پردازند .

واحد کنترل نظارت نظام پزشکی به 1200 مورد از سایت های پزشکان تذکرات آیین نامه ای داده است.

اما متاسفانه اکثر سایت های مَجازی غیر پزشک هستند (مداخله گران ) که دلالی اعمال  زیبایی را انجام می دهند و اینها را باید پلیس فتا مدیریت کند.

نایب رییس انجمن جراحان پلاستیک ایران گفت: یکی از مشکلاتی که در  ایران در حوزه  پزشکی وجو دارد، راه افتادن موجی به نام موج زیبایی است که اغلب افراد تمایل به انجام عمل های زیبایی دارند  و این درحالیست که در اغلب مواقع  شاید  نیازی به انجام آن عمل نباشد و خیلی از این افراد فریب همین تبلیغات دلال ها را خورده اند.

حسینی بیان کرد: با وجود تمایل به انجام عمل های زیبایی یکی دیگر از مشکلات، ورود افراد غیر فوق متخصص به انجام عمل های زیبایی مانند لیفت ابرو و لیپوساکشن و غیره است که حتی در  برخی  موارد می تواند جان بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره موج «اعمال زیبایی» در کشور

هشدار درباره موج «اعمال زیبایی» در کشور