مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 21:302023-09-28اقتصادي

احیای 61 واحد راکد در حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی استان اردبیل


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از بازگشت به فعالیت 61 واحد راکد در حوزه های صنایع تبدیلی و کشاورزی اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، در نشستی با حضور یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و جمعی از مسؤولان، آخرین وضعیت طرح ها و واحدهای غیرفعال، نیمه فعال و در حال اجرای جهاد کشاورزی استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای احیای واحدهای غیرفعال و نیمه فعال اتخاذ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در این نشست بر احیای واحدهای غیرفعال جهاد کشاورزی و پیگیری افزایش ظرفیت واحدهایی که امکان افزایش ظرفیت را دارند، تأکید کرد.

نوبخت اژدری، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: فعالیت مجدد واحدهای راکد و نیمه فعال در استان اردبیل یکی از برنامه های اصلی این سازمان قرار دارد.

وی افزود: در این راستا 61 واحد غیرفعال و نیمه فعال استان اردبیل در حوزه های صنایع تبدیلی و تکمیلی، تولیدات گیاهی، دام و طیور و شیلات در طول فعالیت دولت سیزدهم فعال شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 61 واحد راکد در حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی استان اردبیل

احیای 61 واحد راکد در حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی استان اردبیل