مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 16:202023-09-29سياسي

حق آبه چهارباغ در رأس مطالبات شهرستان قرار دارد


امام جمعه چهارباغ ضمن خداحافظی از مردم این شهرستان از مسؤولین درخواست کرد که تخصیص حق آبه از خط انتقال سد طالقان وساخت بیمارستان در رأس مطالبات مردم و مسؤولین شهرستان چهارباغ باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، گفت: صداقت، قاطعیت و مهربانی از خصوصیات حضرت محمد مصطفی ص بوده که با مطالعه تاریخ اسلام و زندگی ایشان قابل استناد است.

وی با اشاره به اینکه سال 1401 سال شکست بزرگترین جنگ ترکیبی دشمن بر علیه مردم ایران بود، افزود: این مهم تنها با همدلی و اتحاد میان مردم محقق شد.

امام جمعه چهارباغ اضافه کرد: در این راستا علاوه بر دست بوسی تک تک مردم بصیر و صبوز ایران از همه مجاهدان عرصه امنیت و اقتدار کشور اعم از نیروهای مسلح و دستگاه های اطلاعاتی تشکر و قدردانی می کنیم .

  وی ادامه داد: به سربازان گمنام امام زمان (ع)در وزارت اطلاعات در دستگیری تروریست های داعش درود می فرستیم و جهاد مقدس آنان را از صمیم جان ارج می نهیم و قدر می دانیم.

  محمدی در ادامه تصریح کرد: موضع ایران درخصوص کسانی که تغییر مرزهای بین المللی را در شمال غرب ایران در سر می پرورانند مستحکم، قوی، قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق آبه چهارباغ در رأس مطالبات شهرستان قرار دارد

حق آبه چهارباغ در رأس مطالبات شهرستان قرار دارد