مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:552023-10-02اقتصادي

خبرهای خوش برای فرودگاه گچساران در یک نشست ویژه


مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: استانداردسازی و توسعه فرودگاه گچساران در جهت تقویت اقتصاد وتجارت منطقه ای، چابکی در اقدامات مرتبط با صنعت و رفاه حال مردم مطالبه به حق کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران و شهروندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی در دیدار با نعمت اله سرلک مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان هواپیمایی کشور در گچساران اظهار کرد: فرودگاه شهید امیدبخش به غیر از جابه جایی شهروندان گچساران می تواند مکانی برای جابه جایی مسافران  شهرستان های مجاور در استان های خوزستان؛ کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر باشد.

وی بیان کرد: با افتتاح پتروشیمی و سدچم شیر گچساران و قرار گرفتن گچساران به عنوان شاهراه جنوبی کشور این فرودگاه نقش مهمی دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن گچساران به عنوان منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان ظرفیت های لازم را برای یک فرودگاه بین المللی دارد.

کمالی عنوان کرد: بی تردید توسعه و تجهیز فرودگاه گچساران به جذب سرمایه گذاران کمک خواهد کرد.

وی گفت: در حال حاضر مجموعه نفت گچساران جلسات متعددی به جهت استانداردسازی و تجهیز بهینه فرودگاه برگزار و تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش برای فرودگاه گچساران در یک نشست ویژه

خبرهای خوش برای فرودگاه گچساران در یک نشست ویژه