مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-21سياسي

وعده تازه مسئولان برای برای حل بحران کمبود معلم؛ «تا پایان هفته»!


وزارت آموزش و پرورش که پیشتر هم وعده هایی برای حل بحران کمبود معلم در مدارس را داده و به آن عمل نکرده بود، حالا وعده تازه ای در این باره داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دو هفته قبل، زمانی که شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمبود شدید معلم در مدارس را متذکر شده و خواستار پاسخگویی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص، آن هم در سومین هفته از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید شدند، رییس مجلس از پیگیری های مستمر خود در این باره خبر داد و تاکید کرد که وزیر به وی وعده داده ظرف سه روز این مشکل را رفع خواهند کرد.

آن گونه که محمدباقر قالیباف به نمایندگان مجلس توضیح داد، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش به وی گفته بود که در ابتدای سال تحصیلی 1402/1403، کمبود معلم در ابعادی بود که حدود 23 هزار کلاس درس مشکل داشت، اما در نتیجه همراهی مجلس با ایشان در مواردی مانند صدور مجوز بازگشت به کار بازنشستگان و پرداخت برخی بدهی ها، این مشکل تا حد زیادی مرتفع شده و به 3 هزار کلاس کاهش یافته است.

ناگفته پیداست که وعده وزیر آموزش و پرورش برای رفع این کمبود در سه روز، هنوز جامه عمل نپوشیده و در کمال تعجب، مهرماه در حالی به آخرین روز های خود رسیده که هنوز شمار قابل توجهی از کلاس های درس مدارس در سراسر کشور، معلم ندارند و دانش آموزان و اولیای ایشان در بلاتکلیفی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده تازه مسئولان برای برای حل بحران کمبود معلم؛ «تا پایان هفته»!

وعده تازه مسئولان برای برای حل بحران کمبود معلم؛ «تا پایان هفته»!