مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-18اقتصادي

گازرسانی به یک شهر و 228 روستای کردستان در دولت سیزدهم


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از گازرسانی به یک شهر و 228 روستا و 98 کوخ از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان گرامیداشت هفته دولت سال 1402خبر داد.

- احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شرکت های گاز استانی گام های بسیار موثری در زمینه رشد، توسعه و اقتصاد کشور برداشته اند و در گسترش رفاه عمومی و نقش استراتژیک دارند و مجموعه اقدامات و سطح خدمات گازرسانی که در سطح استان کردستان مشاهده می شود بیانگر تعهد، توانمندی و تلاش مجموعه کارکنانی است که دلسوزانه فعالیت می کنند.

وی افزود : شرکت گاز استان استان کردستان یکی از ادارات پیشگام در زمینه ارائه خدمات مستمر و ایمن توزیع گاز طبیعی است و به منظور افزایش تاب آوری تاسیسات گازرسانی، این شرکت، ایمن سازی شبکه توزیع و ایستگاه های تقلیل فشار گاز، مقاوم سازی و بازسازی تاسیسات در مقابل زلزله، مقاوم سازیه علمک ها و اجرای سیستم تخلیه اضطراری گاز و نیز بهبود و کاهش هدررفت گاز طبیعی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه یادآور شد: واقعیت این است که تنها وظیفه و فعالیت شرکت گاز کردستان تامین گاز مشترکان نیست وعلاوه بر تامین پایدار انرژی، اقدامات دیگری در زمینه اجرای پروژه ها به منظور توسعه فعالیت ها در زمینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به یک شهر و 228 روستای کردستان در دولت سیزدهم

گازرسانی به یک شهر و 228 روستای کردستان در دولت سیزدهم