مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-06اقتصادي

سرمایه گذاری ایرانیان در امارات بیش از 100 میلیارد دلار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن پیرهادی، با اشاره به اقبال ایرانیان از گردشگری و سرمایه گذاری در امارات گفت: ایرانیان خارج از کشور سرمایه گذاری قابل توجهی در امارات انجام داده اند، - عضو هیأت رییسه مجلس گفت: سرمایه گذاری ایرانیان طی چند دهه در امارات از 100 میلیارد دلار فراتر رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن پیرهادی، با اشاره به اقبال ایرانیان از گردشگری و سرمایه گذاری در امارات گفت: ایرانیان خارج از کشور سرمایه گذاری قابل توجهی در امارات انجام داده اند، سرمایه ای که با تقویت روابط تهران و ابوظبی می تواند در جهت بهبود شرایط اقتصادی کشور بکار گرفته شود.

پیرهادی افزود: بر اساس بر آورده ای انجام شده، ایرانیان مقیم امارات بیش از 5 هزار شرکت در این کشور ثبت کرده اند و حجم واقعی دارایی هایشان در امارات طی چند دهه سرمایه گذاری از 100 میلیارد دلار فراتر رفته است؛ البته در برخی گمانه زنی های رسانه ای اعداد بسیار بزرگ تری در این باره اعلام می شود که اغراق شده اند و واقعی نیستند.

عضو هیأت پارلمانی مجلس در سفر به امارات، با بیان اینکه روند بازسازی و ترمیم رابطه تهران-ابوظبی در دو سال اخیر بویژه پس از بازگشت سفیر امارات به ایران شدت بیشتری یافته است، گفت: تقویت دیپلماسی منطقه ای از جمله اهداف راهبردی حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری ایرانیان در امارات بیش از 100 میلیارد دلار است

سرمایه گذاری ایرانیان در امارات بیش از 100 میلیارد دلار است