مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-23اجتماعي

توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان محروم توسط بنیاد مستضعفان


معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان از تهیه و توزیع 60 هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان محروم دوره ابتدایی و متوسطه در مناطق محروم، مرزی و جزایر جنوبی کشور خبر داد.

- معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان از تهیه و توزیع 60 هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان محروم دوره ابتدایی و متوسطه در مناطق محروم، مرزی و جزایر جنوبی کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید خاویی با اعلام خبر توزیع بسته های نوشت افزار میان دانش آموزان خانواده های محروم کشور در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: بنیاد مستضعفان به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند و خانواده های محروم، امسال نیز همزمان با بازگشایی مدارس و شروع فصل پاییز، 60 هزار بسته نوشت افزار را میان دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه این بسته های نوشت افزار در 2 قالب نوشت افزار دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی تهیه شده است، افزود: این بسته های نوشت افزار در بیش از 80 منطقه هدف محرومیت زدایی و آبادانی بنیاد مستضعفان، مناطق مرزی محروم کشور و همچنین جزایر جنوبی از طریق همکاران ما و همچنین گروه های جهادی و فعالان اجتماعی توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان محروم توسط بنیاد مستضعفان

توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان محروم توسط بنیاد مستضعفان