مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:452023-09-27سياسي

مردم کردستان در دفاع مقدس نقش موثری ایفا کردند


فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان با بیان اینکه مردم کردستان نقش مهمی در دفاع از این سرزمین دارند، گفت: کردستان به تعبیر رهبر معظم انقلاب «سرزمین مجاهدت های خاموش» است و در راه دفاع از ایران اسلامی مردان و زنان بسیاری جان خود را فدا کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ویژه برنامه  شهدا و ایثارگران کتابخانه های عمومی به مناسبت بزرگداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس با حضور فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان و کارکنان و کتابداران کتابخانه های عمومی برگزار شد.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان در این برنامه با تاکید بر نقش مهم شهدا، جانبازان و آزادگان در تامین امنیت کشور، گفت: امنیت کنونی کشور مرهون جانفشانی ها، ایثارگری ها و دلاورمردی های این قشر است.

امیر حمیدرضا رحمت پور عنوان کرد: جنگ زمانی بر ملت ایران تحمیل شد که انقلاب اسلامی تازه به ثمر نشسته بود و این امر شرایط سختی را برای کشور به همراه آورد.

وی بیان کرد: صدام با پشتیبانی استکبار جهانی از سه جبهه به سوی ایران اسلامی حمله شد و هدفش تصرف مناطقی از ایران اسلامی و نابودی کشور بود.

رحمت پور ادامه داد: ملت ایران در آن شرایط سخت با فداکاری و ایثارگری به مقابله با دشمن بعثی و استکبار جهانی برخاست و شکستی مذبوحانه را به صدام تحمیل کرد و نگذاشت حتی یک وجب از خاک این سرزمین به دست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کردستان در دفاع مقدس نقش موثری ایفا کردند

مردم کردستان در دفاع مقدس نقش موثری ایفا کردند