مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-23سياسي

نکاتی که والدین کلاس اولی ها باید بدانند


والدین باید در سال های ابتدایی مدرسه احساس شادی و کفایت فرزند خود را تقویت کنند تا کودک احساس کند وارد مرحله جدیدی از زندگی شده که می تواند تلاش کرده و مرحله به مرحله بهبود و ارتقا پیدا کند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری عضو انجمن روانشناسی ایران گفت: والدین باید در سال های ابتدایی مدرسه احساس شادی و کفایت فرزند خود را تقویت کنند تا کودک احساس کند وارد مرحله جدیدی از زندگی شده که می تواند تلاش کرده و مرحله به مرحله بهبود و ارتقا پیدا کند.

مژده ارشادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به مراحل رشد در زندگی افراد، اظهار کرد: کودک در دوران قبل از شش تا 11 سالگی توانسته با والدین و خواهر و برادر، اعضای خانواده، فامیل و آشنا ارتباط برقرار کند، در یک بازه زمانی کودکان وارد مهدکودک و پیش دبستانی شده و یکسری محیط های اجتماعی را تجربه می ‎کنند و در کنار آن قواعد و قانون هایی همچون نظم، انتظار و قانون را فرا می گیرند.

وی افزود: در هر دوره از مراحل رشد زندگی ممکن است نوعی آسیب خاص را تجربه کنیم، مثلاً کودک شش تا 11 ساله دوره چهارم زندگی خود را می گذراند که دوره سازندگی عنوان می شود.

این روانشناس خانواده با اشاره به مراحل رشد فرد و هشت مرحله زندگی از دیدگاه اریک اریکسون، گفت: در این هشت مرحله از زندگی، فرد مهارت ها و ویژگی های خاصی را کسب کرده و و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی که والدین کلاس اولی ها باید بدانند

نکاتی که والدین کلاس اولی ها باید بدانند