مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-10سياسي

مجلس برای جمع آوری گازهای فلر سازوکار تعیین کرد


نمایندگان مجلس با تعیین سازوکاری برای جمع آوری گازهای فلر تصویب کردند که عوارض گازهای فلر سوزانده شده در تاسیسات نفت و گاز تا پایان برنامه 75 درصد بر مبنای متوسط قیمت وزنی صادراتی اخذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در جلسه علنی امروز(دوشنبه،18مهر) مجلس شورای اسلامی، بند (ت) و(ث) ماده 46لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس  نمایندگان مجلس با تعیین سازوکاری برای جمع آوری گازهای فلر تصویب کردند که عوارض گازهای فلر سوزانده شده در تاسیسات نفت و گاز تا پایان برنامه 75 درصد بر مبنای متوسط قیمت وزنی صادراتی اخذ شود.

همچنین به وزارت نفت اجازه دادند در هر یک از طرح های صرفه جویی انرژی نسبت به ارائه حواله یا سپرده نفت خام معادل حامل صرفه جویی شده از سهم دولت به سرمایه گذاران اقدام کند.

بر اساس بند (ت)- شرکت ملی نفت ایران مجاز است بر اساس مصوبات شورای اقتصاد در هر یک از طرح های صرفه جویی انرژی موضوع ماده (12) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، نسبت به ارائه حواله یا سپرده نفت خام معادل حامل صرفه جویی شده قابل تبدیل شدن به گواهی از سهم دولت به سرمایه گذاران اقدام و تحویل نفت یا ارزش معادل روز تحویل را تضمین نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای جمع آوری گازهای فلر سازوکار تعیین کرد

مجلس برای جمع آوری گازهای فلر سازوکار تعیین کرد