مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:202023-09-30ورزشي

تولید نسل پرتوان از جوانان حاضر در رویداد ملی «نما»


دبیر اجرایی رویداد ملی نما و مدیر خانه خلاق نوآوری دال با بیان اینکه رویداد «نما» بذر «نوآوری» را در ذهن جوانان می کارد، ادامه داد: این «بذر» نیاز به آبیاری، - ایسنا/گلستان دبیر اجرایی رویداد ملی نما و مدیر خانه خلاق نوآوری دال با بیان اینکه رویداد نما بذر نوآوری را در ذهن جوانان می کارد، ادامه داد: این بذر نیاز به آبیاری، مراقبت و رشد دارد تا تبدیل به افراد کارآفرین شوند.

محمد رسولی در گفت وگو با ایسنا به اهمیت رویداد ملی نما اشاره و اظهار کرد: این رویداد یکی از اتفاقات مهم حوزه نوآوری زیرمجموعه وزارت ورزش و جوانان بوده که مخفف کلمات نوآوری مشارکت های اجتماعی است.

وی صحبت کردن با جوانان دغدغه مند 18 تا 25 سال فعال، خلاق و صاحب ایده را یکی از وظایف دست اندرکاران برگزاری این رویداد دانست و ادامه داد: از میان این صحبت ها راه حل چگونگی توسعه مشارکت های اجتماعی در زمینه های مختلف مطرح می شود.

دبیر اجرایی رویداد ملی نما ، بهره مندی از گذرگاه نوآوری را از دیگر اهداف این رویداد برشمرد و افزود: فراخوان سراسری رویداد در اردیبهشت ماه سال جاری منتشر و تا پایان زمان ثبت نام در تیرماه، بالغ بر 423 تیم ایده های خود را برای شرکت در آن ارائه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نسل پرتوان از جوانان حاضر در رویداد ملی «نما»

تولید نسل پرتوان از جوانان حاضر در رویداد ملی «نما»