مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-23فناوري

وزیر ارتباطات: مدارس در اولویت دسترسی به اینترنت پرسرعت هستند


وزیر ارتباطات در آیین بازگشایی سال تحصیلی جدید از دسترسی مدارس کشور به اینترنت پرسرعت از طریق فیبر نوری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، آیین بازگشایی سال تحصیلی جدید در حضرت مریم(س) تهران، ضمن تبریک سال تحصیلی گفت: ایران امروز  در صنعت فضایی جزو 10 کشوری است که دارای چرخه کامل فضایی بوده و از ساخت ماهواره تا پرتاب آن توسط متخصصان و تجهیزات و ماهواره برهای ایرانی انجام می شود و خبر خوب اینکه امسال چند پرتاب فضایی خواهیم داشت.

زارع پور همچنین درباره پیام رسان های ایرانی نیز گفت: با تلاش متخصصان ایرانی پیام رسان های بومی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده اند و نسبت به سال گذشته تا امروز 5 تا 7 برابر کاربر جذب کرده اند.

وی با اشاره به برنامه وزارت ارتباطات برای اتصال همه مدارس به فیبرنوری نیز گفت: حوزه ماموریت های وزارت ارتباطات از اعماق اقیانوس ها تا فضا را شامل می شود به نحوی که سال گذشته از طریق فیبرهای نوری دریایی سه جزیره ایرانی در خلیج فارس به کشور عزیزمان متصل شدند.

  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال مدارس به اینترنت پرسرعت خبر داد و گفت: یکی از طرح های ما فیبرنوری منازل و کسب و کارهاست و یکی از اولویت ها ما مدارس است که در اردیبهشت ماه سال جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: مدارس در اولویت دسترسی به اینترنت پرسرعت هستند

وزیر ارتباطات: مدارس در اولویت دسترسی به اینترنت پرسرعت هستند