مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-12فرهنگي

خراسان رضوی پیشرو در تولید و نشر انبوه کتاب


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به توانمندی خراسان رضوی در عرصه نگارش و انتشار کتاب گفت: خراسان رضوی جزو معدود استان هایی است که با توجه به ظرفیت بالا و انبوه تولید و انتشار کتاب، - معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مطرح کرد خراسان رضوی پیشرو در تولید و نشر انبوه کتاب ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به توانمندی خراسان رضوی در عرصه نگارش و انتشار کتاب گفت: خراسان رضوی جزو معدود استان هایی است که با توجه به ظرفیت بالا و انبوه تولید و انتشار کتاب، دارای هیات نظارت مستقل است.

بی بی فاطمه حسینی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر حساسیت انتخاب کتاب سال اظهار کرد: وجود هیات نظارت مستقل، اهمیت و حساسیت روند انتخاب کتاب سال را افزایش داده است.

وی اضافه کرد: در 18 دوره گذشته، استقبال ناشران و نویسندگان استان از این آیین بسیار گسترده بوده و در این چند سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین برخی چالش های دیگر موفق به برگزاری آن نشدیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در چند سال غفلت برگزاری کتاب سال با پهنه وسیعی از اعتراض و مطالبه فعالان نشر کتاب روبرو شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی پیشرو در تولید و نشر انبوه کتاب

خراسان رضوی پیشرو در تولید و نشر انبوه کتاب