مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-10ورزشي

جایگاه عجیبی که برای زنان در آزادی در نظر گرفته شد / جایگاه تبعیدی ها !


مسئله اصلی که پیش روی مسئولان است، احترام به جایگاه و حقوق زنان در این زمینه است.

آیا زنان با نشستن در یکی از بدترین جایگاه های ممکن، باید تاوان دلخوری عده ای را که از حضور آن ها در ورزشگاه ناراحت می شوند، - جایگاه عجیبی که برای زنان در آزادی در نظر گرفته شد / جایگاه تبعیدی ها ! مسئله اصلی که پیش روی مسئولان است، احترام به جایگاه و حقوق زنان در این زمینه است.

آیا زنان با نشستن در یکی از بدترین جایگاه های ممکن، باید تاوان دلخوری عده ای را که از حضور آن ها در ورزشگاه ناراحت می شوند، بدهند؟ روزنامه شرق نوشت: رقابت های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی به پایان رسید که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی موفق شد در آخرین دیدار با یک گل از سد گل گهر عبور کند و دوباره صدرنشین شود.

این بازی فارغ از جنجال داوری مهمی که داشت، با یک اتفاق خوب همراه بود که مربوط به بازگشت تماشاگران و از آن مهم تر تماشاگران زن به ورزشگاه آزادی بود.

    آخرین بار، زنان علاقه مند پرسپولیس حدود 390 روز قبل به ورزشگاه آزادی آمده بودند؛ ولی پس از آن با توجه به اتفاقات ریز و درشتی که رخ داد، دیگر فرصتی برای حضور در این ورزشگاه و تشویق تیم خودی نداشتند.

  از ابتدای فصل جدید لیگ برتر هم با وجود سختگیری هایی که فیفا در زمینه ورود زنان به ورزشگاه داشت و محقق نشدن آن را تهدیدی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه عجیبی که برای زنان در آزادی در نظر گرفته شد / جایگاه تبعیدی ها !

جایگاه عجیبی که برای زنان در آزادی در نظر گرفته شد / جایگاه تبعیدی ها !