مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-10سياسي

ورود جدی دستگاه قضا به تخلف های تغییر کاربری اراضی با کاربری صنعتی


معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس از پیگیری و تعیین تکلیف اراضی کشاورزی با کاربری صنعتی به جهت حمایت از فعالیت های تولیدی و پیشگیری از تغییر کاربری های خلاف خبر داد.

- ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز، اظهار داشت: با توجه به کمبود اراضی جهت فعالیت های تولیدی و از طرفی با هدف پیشگیری از تخریب اراضی ملی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی و به منظور تعیین تکلیف اراضی با کاربری صنعتی و واگذاری این نوع اراضی به صنعتگران واقعی با رهنمودهای رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونت صیانت از حقوق عامه دادستانی مرکز استان کمیته ای تحت عنوان کمیته صیانت از اراضی صنعتی و حمایت از تولید را تشکیل داد.

  وی ادامه داد: این کمیته در تاریخ 12 دی ماه 1400 با حضور رییس دادگستری و دادستان مرکز استان به ریاست معاون صیانت از حقوق دادستان مرکز استان و عضویت نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان بازرسی، سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه فجر استان، شرکت شهرک های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی شیراز تشکیل شد.

  ابراهیمی از برگزاری 48 جلسه توسط این کمیته خبر داد و افزود: در این جلسات تمام موانع و مشکلات صنعتگران و تعیین تکلیف زمین های واگذار شده از ابتدای سال 1380 تا پایان سال 1401 در دستور کار قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جدی دستگاه قضا به تخلف های تغییر کاربری اراضی با کاربری صنعتی

ورود جدی دستگاه قضا به تخلف های تغییر کاربری اراضی با کاربری صنعتی