مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-19بين الملل

حرف های تکراری صدراعظم آلمان درباره وارد نشدن ایران و حزب الله به جنگ غزه


صدراعظم آلمان، امروز بار دیگر با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کرد گسترش تنش ها در جنگ غزه را با حزب الله لبنان و ایران مرتبط سازد.

- صدراعظم آلمان، امروز بار دیگر با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کرد گسترش تنش ها در جنگ غزه را با حزب الله لبنان و ایران مرتبط سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه حمایت های دولت آلمان از رژیم صهیونیستی که در حملات تلافی جویانه اش علیه غزه در پی عملیات گسترده طوفان الاقصی توسط جنبش مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی مرتکب جنایت جنگی، از جمله بمباران غیرنظامیان و اماکن غیرنظامی و محاصره انسانی این منطقه شده است، اولاف شولتس صدر اعظم آلمان با تلاش برای مقصر دانستن ایران و حزب الله لبنان در گسترش تنش ها در این جنگ، در پارلمان آلمان نسبت به مداخله در این جنگ هشدار داد.

شولتس گفت که گسترش این جنگ برای کل منطقه فاجعه بار خواهد بود و به همین دلیل، مهم است که ما الان هر کاری می توانیم انجام دهیم تا اطمینان بیابیم وضعیت از این بدتر نمی شود.

در شمال(اراضی اشغالی) تنش یا جبهه جدیدی وجود ندارد.

صدراعظم آلمان ادامه داد: به همین دلیل است که مایلم صحبت هایم در هفته گذشته در پارلمان را تکرار کرده و بگویم که حزب الله یا ایران یا نیروهای نیابتی شان نباید وارد این جنگ شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های تکراری صدراعظم آلمان درباره وارد نشدن ایران و حزب الله به جنگ غزه

حرف های تکراری صدراعظم آلمان درباره وارد نشدن ایران و حزب الله به جنگ غزه