مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:302023-09-23سياسي

شهادت 44 مأمور پلیس از ابتدای سال تاکنون


پلیس از ابتدای سال تاکنون 44 شهید تقدیم کرده است تا امنیت مردم پایدار بماند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس پایتخت در مراسم آیین بازگشایی مدارس در مدرسه دخترانه شاهد میثاق با گرامیداشت یاد و خاطره 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون پلیس در سراسر کشور 44 شهید را تقدیم کرد تا امنیت مردم پایدار بماند .

وی به به فتنه هایی که طی سال های گذشته رخ داده اشاره و تصریح کرد: در سال 1401 نیز می خواستند نظام را ساقط کرده و براندازی کنند اما با حضور مردم در صحنه و جانفشانی مأموران نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیج و سپاه، نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

 سردار محمدیان افزود: امسال هم دیدید و شنیدید که تمام توان خود را گذاشته بودند تا در سالگرد آن فتنه بتوانند توطئه ای داشته باشند و بتوانند مجدداً آتش فتنه را روشن کنند اما با روشنگری های انجام شده و با حضور مردم خوب و همیشه در صحنه، امسال هم موفق نشدند.

 فرمانده انتظامی پایتخت با تبریک سال تحصیلی جدید اعلام کرد: من و همکارانم با خدای خود عهد می بندیم که تا پای جان برای امنیت کشور و شهرمان بایستیم و از ارزش ها دفاع کنیم و با احترام به خانواده شهدا و جانبازان، آماده جانفشانی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 44 مأمور پلیس از ابتدای سال تاکنون

شهادت 44 مأمور پلیس از ابتدای سال تاکنون