مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-21اقتصادي

گلایه از وضعیت بلیت پروازها در کرمان/ لزوم راه اندازی ایرلاین جدید


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به مشکلات موجود برای دریافت بلیت پرواز از مبدأ یا مقصد کرمان بیان کرد: - ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به مشکلات موجود برای دریافت بلیت پرواز از مبدأ یا مقصد کرمان بیان کرد: راه اندازی یک ایرلاین به غیر از ماهان می تواند در این زمینه گره گشا باشد و این در شرایطی است که راه اندازی پروازهای خارجی می تواند حضور گردشگران در کرمان را تسهیل کند.

سعید شاهرخی امروز 29 مهرماه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با موضوع بررسی طرح کرمان 1404 با رویکرد گردشگری اظهار کرد: گردشگری یک پدیده همه گیر و فراگیر بوده و افراد جامعه را در همه بخش ها پوشش می دهد و یک واقعه هدفمند است.

وی افزود: میراث فرهنگی یک اداره فرابخشی است و آنچه که در رفاه و اقتصاد مردم نقش دارد هم ویترین و نمایش ملموس در حوزه گردشگری است.

شاهرخی با بیان اینکه ویترین ما در اداره کل میراث فرهنگی، بخش گردشگری است، تصریح کرد: کرمان در رده اول تا سوم مقاصد گردشگری کشور قرار ندارد و باید کرمان به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از وضعیت بلیت پروازها در کرمان/ لزوم راه اندازی ایرلاین جدید

گلایه از وضعیت بلیت پروازها در کرمان/ لزوم راه اندازی ایرلاین جدید