مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-21ورزشي

استان یک میلیون نفری زنجان زمین فوتبال استاندارد ندارد!


استان زنجان با داشتن 8 شهرستان و جمعیت بیش از یک میلیون نفر در حاضر حتی یک زمین مناسب برای برگزاری مسابقات فوتبال ندارد و همه زمین های موجود در استان غیر استاندارد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هر از چند گاهی بحث خرید و یا انتقال یک نیم فوتبال لیگ برتری و یا لیگ یکی برای زنجان مطرح و چند روزی رسانه ها را به خود مشغول می کند، اما مثل هوای بهاری گذر کرده و دوباره همه چیز عادی می شود.

فارغ از صحت و یا درستی و یا غلط بودن تلاش مدیران استانی و ورزشی برای این اتفاق اما مهم ترین بخش ماجرا وجود ورزشگاه و یا زمین فوتبال مناسب برای بروز این اتفاق است، اتفاقی می تواند برای استان مبارک و خوش یمن باشد.

وجود یک تیم لیگ برتری و یا حداقل یک تیم لیگ یکی می تواند در بروز و ظهور و معرفی استعدادهای فوتبالی استان زنجان موثر و مفید باشد.

اما استان زنجان یک زمین مناسب برای برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ یک که هیچ حتی برای لیگ 2 نیز ندارد و به اعتقاد کارشناسان هیچ کدام از زمین های موجود نیز به تأیید بازرسان سازمان لیگ نمی رسد.

نادر بلباسی، رییس هیئت فوتبال استان زنجان در با ابراز تأسف از اینکه فوتبال استان زنجان ساختار ندارد، اظهار داشت: واقعیت این است که هیچ کدام از زمین های ورزشی فوتبال موجود در سطح استان قابلیت برگزاری هیچ مسابقه فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان یک میلیون نفری زنجان زمین فوتبال استاندارد ندارد!

استان یک میلیون نفری زنجان زمین فوتبال استاندارد ندارد!