مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 07:402023-10-11پزشكي

مدال طلای جهان بر گردن مخترع داروی ضدسرطان البرزی


داروی ضدسرطان مخترع ایرانی، سیدحامد مرتضوی مدال طلای مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری های سوییس 2023 در جهان را از آن خود کرد.

- سیدحامد مرتضوی مخترع فردیسی از دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیه الله (عج) که عضو فدراسیون مخترعان جهان می باشد، در اختراعی با عنوان کپسول پایدار پیشگیری و درمان سرطان برای سلولهای مورد هدف موفق به کسب مدال طلای مسابقات بین المللی فدراسیون مخترعان جهان(IFIA) در ژنو سوییس شد، در این دوره از مسابقات 1500 مخترع بین المللی، از کشورهای مختلف جهان از جمله کانادا، آمریکا، استرالیا، موروکو، اندونزی، ترکیه ایران، روسیه، قطر، بحرین، انگلستان، چین، هنگ کنک، مالزی، تایلند، امارات و لهستان با نماینده کشورمان به رقابت پرداختند.

مرتضوی با بیان اینکه بعد از داوری در چند شاخه نفرات برتر دنیا معرفی می شوند، افزود: در شاخه فناوری پزشکی و داروسازی بنده توانستم مدال طلای این مسابقات را به دست آورم.

وی اضافه کرد: اختراع بنده در زمینه داروی پیشگیری و کنترل بیماری سرطان می باشد که می تواند باعث متعادل نمودن سیستم ایمنی و آنتی اکسیدان و ضد سرطان بصورت هدفمند به اولین نقطه ای که تومور سرطانی در حال رشد میباشد و منشا سرطان است تاثیرگذار باشد و در کنترل بیماری سرطان بسیار موثر بوده است و به تایید رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای جهان بر گردن مخترع داروی ضدسرطان البرزی

مدال طلای جهان بر گردن مخترع داروی ضدسرطان البرزی