مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-18بين الملل

جنایت های اسراییل هیچ توجیهی ندارد


مدیر جامعهالزهرا(س) با بیان اینکه ندای «هَل مِن ناصر یَنصُرُنیِ» اطفال، کودکان و زنان بی سرپناه به فغان تبدیل شده است، اظهار کرد: جنایت های اسراییل هیچ توجیهی ندارد و وجدان های بیدار با همه توان در مقابل این جنایت های وحشیانه می ایستند.

- ایسنا/قم مدیر جامعهالزهرا(س) با بیان اینکه ندای هَل مِن ناصر یَنصُرُنیِ اطفال، کودکان و زنان بی سرپناه به فغان تبدیل شده است، اظهار کرد: جنایت های اسراییل هیچ توجیهی ندارد و وجدان های بیدار با همه توان در مقابل این جنایت های وحشیانه می ایستند.

   سیده زهره برقعی در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت حمله وحشیانه رژیم منحوس اسراییل به بیمارستان المعمدانی غزه بیان کرد: جهان بار دیگر جنایت های صهیونیست سفاک را نظاره کرد و قلب آزادگان عالم و وجدان های بیدار از شدت ظلم استکبار خونخوار به درد آمد.

وی با بیان اینکه ندای هَل مِن ناصر یَنصُرُنیِ اطفال، کودکان و زنان بی سرپناه به فغان تبدیل شده است، اظهار کرد: جنایت های اسراییل هیچ توجیهی ندارد و وجدان های بیدار با همه توان در مقابل این جنایت های وحشیانه می ایستند.

برقعی افزود: خداوند در آیه 75 سوره نساء فرمود: وَ مَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِینَ یَقُولُون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت های اسراییل هیچ توجیهی ندارد

جنایت های اسراییل هیچ توجیهی ندارد