مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:552023-09-30سياسي

سیدحمیدرضا هاشمی، آیینه دار رشادت های بنی هاشم


یک هاشمی در هر لباسی که باشد رویه اش مشخص است، همان خون در وجودش می جوشد و همان راه را با قدرت پیش می برد، از تازه ترین حرکت قهرمانانه یکی از ستاره های بنی هاشم یکسال می گذرد، - خبرگزاری فارس کرمان _ آمنه شهریارپناه: بنی هاشم در صدر اسلام پشت وپناه پیامبراکرم(ص) بودند، آنها دین تازه خدا را از گزند دشمنان حفظ می کردند، طایفه نترس و شجاعی که دلاوری هایشان قصه لالایی کودکان بود و بزرگان شان الگوی مردان شرف و مقاومت! در وصفشان همین بس که عباس بن علی(ع) ماه هاشمیان بود.

شاید از همان روزهایی که آنها در رکاب پیامبر، فتح الفتوح می کردند کینه شان هم در دل دشمنان کاشته شد، حق هم داشتند، این یاران پیامبر و پیروان علی(ع) داغ ها روی دلشان گذاشته بودند.

 اندکی از عداوت و بغض دشمن از هاشمیان را سریال مختارنامه هم به تصویر کشید، جایی که عبدالله بن زبیر با امام سجاد(ع) سر عناد داشت و بارها از هاشمیان با تنفر یاد می کرد.

آن قسمتی که گفتند قصد دارند هاشمیان را در جایی جمع کنند و آتش به رویشان بگشایند، نشان می دهد که دشمن برای از بین بردن هاشمیان چه برنامه ها داشته که تیرش به سنگ خورده است.

گاهی هم در میان دیالوگ هایشان زیرکانه و با هدف، زبان به ستایش آنها می گشودند، مثلا در سکانسی که ابن اشعث، بن حریث را به جنگ مسلم بن عقیل فرستاد در جملاتی به او یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدحمیدرضا هاشمی، آیینه دار رشادت های بنی هاشم

سیدحمیدرضا هاشمی، آیینه دار رشادت های بنی هاشم